söndag 24 januari 2016

Fyndhelg

I fredags kväll kom så äntligen mannen hem igen efter en veckas frånvaro! Så skönt att ha honom hemma igen! I lördags blev det först en runda till idrottshallen där dottern hade sin första inomhusfotbollsträning. Sonen fick följa med en kompis och åka skridskor på en sjö här i närheten så efter träningen blev det en runda på stan. Just nu kan man verkligen fynda och det gjorde jag, det blev kläder från både Day och Soaked; tröjor, jacka, blus och en stor härlig kofta! Nedan är bilder på lite av det jag fyndade!


                           

Jag köpte även tulpaner på torget, underbara stora med riktigt grova stjälkar och så köpte jag mig något att läsa också!

Kul att jag och min syster sen lägger ut bilder på instagram där båda har varit och köpt tulpaner och My Home! Hennes tulpaner var dock coolare än mina!



2 kommentarer: