torsdag 6 oktober 2016

Sällskap

I morgon släpps Ikeas tillfälliga kollektion "Sällskap". Det som känns mest intressant är detta vitrinskåp men de gröna prickarna på insidan är jag dock lite skeptisk till... Måste nog se det i verkligheten men jag tror inte att det kan mäta sig med ett gammalt linneskåp. När vi är klara med utbyggnaden kommer jag påbörja jakten efter det perfekta linneskåpet! Då ska både Blocket och de lokala loppisbutikerna genomsökas!


SÄLLSKAP Vitrinskåp IKEA Med ett vitrinskåp kan du både visa upp och skydda dina glas eller din favoritsamling.
I övrigt har vi tänkt använda oss av våra befintliga soffor och möbler och förnya med kuddar, gardiner och mattor. Däremot kommer vi få ett helt nytt sovrum att inreda då vårt nuvarande sovrum kommer stå kvar som det är och istället fungera som gästrum.
Om tre veckor öppnar Mio en ny butik här i stan och jag hoppas att de har några bra öppningserbjudanden så vi kan fynda lite inredning till sovrummet där! Måste kolla igenom deras sortiment så att jag har lite bättre koll när de väl öppnar!

Nu tänkte jag kolla på premiären av Wahlgren och se om det är något att se! Trevlig kväll!

Nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar