torsdag 12 november 2015

Inga bilder än...

Ja några bilder i dagsljus har jag inte hunnit ta i veckan pga lååånga dagar på jobbet. Skönt att det har varit både givande och roliga dagar i alla fall! I morgon ska jag försöka komma i väg i tid så kanske kan jag hinna med att fota både sänghimlen och mitt fyndade träkar. Jag håller tummarna för att träkaret inte luktar illa så att jag kan sätta hjul undertill och använda det som en jättestor förvaringslåda i dotterns rum! Det behöver hon till alla sina 19 dockor!

På lördag kommer jag (för första gången på väldigt länge) vara på scrapträff! Det ska bli så himla kul men jag har ingen aning om vad jag ska packa med mig, varken papper, verktyg eller foton... men det blir som det blir! Jag tänkte packa ihop lite saker nu i kväll och bilder tänker jag att jag kan springa iväg och fixa under dagen då det finns en 15 minutersframkallning inte så långt från träffen. Jag hoppas kunna visa upp lite skapelser här på söndag eller nästa vecka! I väntan på det kommer lite gamla LOs plockade från min gamla pysselblogg!











3 kommentarer: