måndag 23 november 2015

Veckans skiss #86

Ja! Det blev en tolkning av Veckans skiss denna veckan också! När jag hade fått de båda uppspelta barnen i säng efter all snö, lussekattsbak och pepparkakshusmontering så satte jag mig vid pysselbordet. Jag hade en bild från i våras när det anordnades en "gammaldags skoldag" på barnens skola. Till bilden hittade jag ett randigt papper som jag tyckte passade in. Ett annat papper "ruffades" till runt kanterna och fick lite distress på sig, en tag, en liten spets och så lite "tidningspapper". Resultatet blev en snabb, enkel LO med fokus på fotot! Tyvärr ställer novembermörkret till det vid fotograferingen så bilden är inte den bästa ( det randiga pappret är inte alls gult på vänster sida...)!


3 kommentarer:

  1. Vad bra du har lyckats fånga den gammaldags känslan med de olika papperna och tagen. Så fint foto också. Tack för att du är med och tolkar VS!

    SvaraRadera
  2. Fin! Vad roligt att scrapsakerna kommit fram här hemma med!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin LO och du har verkligen lyckats fånga känslan! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera