måndag 16 november 2015

Veckans skiss #85

Oj vad länge sen jag bidrog med en LO till Veckans skiss, men nu är det dags igen! Jag var ju på scrapträff i lördags och passade på att knåpa ihop en LO efter skiss #85


På grund av höstmörkret så blev det ingen jättebra bild men den får duga! Har ett mönstrat papper som jag har sprayat med mist under tårtpappret så att det ska framträda lite mer, lite washitejp och så har jag klippt ut tre grejer ur ett papper i samma serie, ett gem, några pilar och bokstäver sen var det klart! Låter snabbt fixat men jag hade inget tårtpapper med mig så jag fick gå till närmast Ica och handla lite! Jag lyckades få till totalt sju LO och vann en utmaning med en av dem men jag visar de andra LO en annan dag när jag hinner fota i dagsljus!

3 kommentarer:

  1. Wooow, sju layouter på en scrapträff, bra jobbat! Och, denna, så läckert härligt glad, fin bakgrund har du gjort, gillar! Tack för att du tolkar VS, hoppas du återkommer!

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag lovar att jag ska försöka bidra med fler tolkningar framöver!

    SvaraRadera
  3. Vilken härligt tuff och snygg LO du har gjort! Gillar färgvalen starkt! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Åsa

    SvaraRadera