måndag 2 februari 2015

Dags igen!

Nu har julen passerat och vi är redan inne i februari!

Jag tittade i barnens scrapbookingalbum i helgen och blev uppriktigt sagt ledsen... nästan ingenting gjort de senaste två åren! Tog ett beslut att börja prioritera lite tid vid scrapbordet. Jag älskar ju det och barnen uppskattar verkligen när jag gör nya layouter med bilder på dem. Nästa lördag ska vi på dop och jag satte genast i gång att pyssla ihop en påse till lilla Lovis där vi ska lägga doppresenten i.




Under julledigheten blev det dock tre styck fotoböcker gjorda hos Photobox. En från semestern i Turkiet i somras, en från London på höstlovet och sen en till våra grannar som hade en fantastiskt trevlig 81 årsfest i somras (40+41 år). Jag blev tillfrågad att vara fotograf på festen och värdparet fick ett "presentkort" på en fotobok i present. Alla bilderna har de fått på en USB sticka för länge sen och nu har de äntligen fått sin fotobok. Uppskattad blev den i alla fall och det var väldigt kul att göra den!



Vi har också lyckats boka en Turkietresa i början av juni, med Apollo denna gång! Ska bli spännande att se hur deras barnklubb och underhållning fungerar. Längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar